Online fællesskaber – en marketingmedarbejder vildeste drøm og værste mareridt!

Online fællesskaber – en marketingmedarbejder vildeste drøm og værste mareridt!

Online fællesskaber er over hele internettet og tiltrækker masser af besøgende, der gør dem ideelle til markedsføring. Personer, der deltager i disse samfund deler oplysninger om hvad de vil under forskellige emner. Nogle af disse drøftelser får meget heftig, mens andre går næsten un-bemærket. Spammere har gjort deres mærke i disse samfund ved at gøre mange af disse fora uudholdeligt for legitime marketingfolk. Oplysende indlæg, der er kommerciel art er ofte “flammede” som værende reklamer, henvendelser, eller endda spam. Dette kan nemt modvirke en ny marketingmedarbejder og muligvis endda ødelægge deres karriere. Online-community på www.eSpiritCommunications.Com er en acception. De har taget “Flammen” væk ved at oprette en online community for marketingfolk, virksomhedsejere og forbrugere. Miljøet er venlige, og alle stillinger og læser hvad de ønsker i fora. Der er ingen “bøller” kører rundt, fordi reglerne tillader reklamer i passende kategorier.
Mareridt for marketingfolk i online-communities er flamers. Flamers er de mennesker, der regelmæssigt sende klager, og starte argumenter i Fællesskabet. Nogle af dem er blot marketingfolk med annoncer i de elektroniske signaturer på deres meddelelser, der går rundt om flammende alle kommercielle meddelelser. Disse mennesker gør det for at få mere opmærksomhed til sig selv og deres virksomhed. Mest online fællesskaber synes at tolerere dette flammende, og gå så langt som et forbud mod alle, der stillinger en artikel, som får betydelig flammende. Flamers ofte blive top plakater i Fællesskaber og får “autoritative privilegier” til at ændre meddelelser, og nogle gange endda forbud “forbrydere” fra Fællesskabet. Hvad gør situationen værre for marketingfolk er de fleste af disse begivenheder er blevet offentliggjort. Mange redaktører prale deres handlinger som sidst post i en tråd af meddelelser og låse emnet, så ingen andre kan bogføre til den. Disse meddelelsestråde kan forblive online i år og efterlade varige skader. Nogle af disse tråde dukke op på søgemaskinerne for obskure søgetermer, som ikke får megen opmærksomhed, men nok til at forårsage alarm. Par marketingfolk ønsker at se en artikel de lagt få flammede og hele samtalen i top lister på søgemaskiner. Dette er en marketing mareridt!
Der er en fin linje mellem “Reklame” og “Corporate nyheder”. Denne linje er så lille, at enhver marketingmedarbejder i et forum er hele tiden på kanten af en pr mareridt. Faren er, at disse drøftelser ikke går væk hurtigt. De er ofte arkiveres, opholder sig på nettet i år og få tusindvis af besøgende. Denne permanente ar kan alvorligt begrænser en marketingfolk evne til at sprede vigtige oplysninger med andre i forskellige brancher. eSpirit kommunikation beskæftiger sig med dette problem ved at give en classifieds sektion af Fællesskabet for ren reklamer. Det er i www.eSpiritCommunications.Com op til marketingmedarbejder til at beslutte, om de oplysninger, de udstationering er en reklame eller nyheder.
En marketingfolk “Drøm” er at nå deres målgruppe. Fora har tiltrække besøgende i år, men disse nye Fællesskaber tilbyder lidt mere. De har tendens til at være en del af en større service, har en mere generel “tema”, og flere funktioner. eSpirit kommunikation er en kommunikations- og webudvikling selskab som gennemført et online community for virksomheder, annoncører og den gennemsnitlige forbruger. Fællesskabet har en bred vifte af emner, der dækker mange industrier og hurtigt voksende medlem base. I modsætning til søgemaskineplacering, som kan tage måneder at producere webstedstrafik, disse kvalitet stillinger generere trafik inden for timer og i nogle tilfælde sekunder. Dette er “marketingfolk drømmen”, en instant målgruppe for deres marketingmeddelelser. Dette gør online fællesskaber en vigtig markedsføring og information ressource.
eSpirit kommunikation er revolutionerende online-fællesskaber. Som flere mennesker bruger deres online fællesskab øge mængden af kvalitetsoplysninger. Den konsekvente vækst i antallet af medlemmer i Fællesskabet viser, at oplysninger og reklamer kan stå side om side uden at køre væk besøgende. Som flere online fællesskaber revidere deres vilkår for service, der tillader reklamer bør disse samfund bliver langt mere værdifulde ressourcer for både virksomheder og forbrugere.

super-admin