Alternativ af IPhone tre tilfælde for sikkerhed i opposition til skade – Elektronik

Alternativ af IPhone tre tilfælde for sikkerhed i opposition til skade – Elektronik

Jeg fik også masser af opmærksomhed ved hjælp af Matrix. Fremtidige undersøgelser kan undersøge de interaktive virkninger af vigtige modellering valg på forudsigelser af det menneskelige hoved FE modeller, cykel airbag som et skridt i retning af at give vejledning om brug af sådanne modeller for ranking hoved beskyttelsessystemer. Top 10 fordele ved at bruge en VPN-tjeneste. Webdesign i London kan være fra hylden og billigt at køre, men hvis du er seriøs omkring at skabe en e-handels-hjemmeside, hvorfra du ønsker at sælge produkter eller tjenester, så du har brug for en robust konstrueret hjemmeside, der ikke blot ser helt unik for din organisation med hensyn til webdesign og branding, men tilbyder funktionalitet til at tilbyde en korrekt sikker og hurtig service.

Denne Aero/TT hjelm er lavet af en in-mold polycarbonat skal med en EPS liner, der absorberer slagkræfter fra alle sider og holder din melon sikker og lun nedenunder. Vær sikker, mens pedalering ved blot at følge disse tips til at nyde disse fordele. Mens motorcyklister udgør 1. 7 procent af fondens bidragydere, de tegner sig for 6,7 procent af fordringerne. Chancen for en alvorlig hjerneskade var 66 procent i dem uden hjelm sammenlignet med 38 procent for dem smart nok til at bære en hjelm. Ingen hjelm på hovedet, hun led en frygtelig hjerneskade og ligger ubevægelig i sin seng, stirrer som om vågen, men i en dyb koma. Aprils råd afspejler, at, tilføjer, at det er bedst at konsultere din forhandler, hvis du ikke er sikker på, om hjelmen er beskadiget, da de vil være i stand til at give det en grundig inspektion for dig. Spørgsmålene om risikokompensation og også om restkonfunderende i case-control-undersøgelser er stadig åbne og vil sandsynligvis fortsat være det, men selv om der kan være visse virkninger, er det meget usandsynligt, at de vil ændre denne konklusion.

Alvorlige hjerneskader forekommer hyppigst hos unge mænd i alderen 15 og 24 – aggressive og impulsive risikotagere, hvis dømmekraft kan være svækket af deres hormoner. Dødsfald og alvorlige hjerneskader blev væsentligt reduceret ved brug af hjelme. Hjerneskader er også årsag til næsten alle bi-cyklus ulykke relaterede dødsfald. Motorcykel dødsfald dramatisk steget. Det er ingen overraskelse, at en undersøgelse fra University of Southern California bekræftede, at motorcyklister mellem 16 og 24-årige var betydeligt overrepræsenteret i deres prøve. En undersøgelse fra 1992 i Journal of Trauma sammenlignede hjelme og uhelmedede motorcykel ulykkesofre.

Koma og alvorligt hjerneskadet, blev han transporteret med helikopter til traumecentret. Men vil det virkelig beskytte dem, der med størst sandsynlighed vil blive hjerneskadet- vores impulsive ungdom? I 1975 havde 47 stater vedtaget sådanne love, og vi var godt på vej til en fornuftigere og sikrere tilgang til forebyggelse af hjerneskader. Så Highway Safety Act af 1977 lempet presset på staterne til at passere hjelm love og inden for en kort tre år, 27 stater ophævet deres hjelm lov. Det var 1966, Beatles var varmt, langt hår var i og Highway Safety Act mandat brugen af hjelme til motorcyklister. National Transportation Safety Board (NTSB) for nylig udsendt en pressemeddelelse sætte obligatorisk motorcykel hjelm brug på sin mest eftersøgte liste over transport sikkerhedsforbedringer.

Det er derfor, der er en “Most Wanted List.” Det er ikke listen over kriminelle, der hænger på posthusets væg, men det er lige så vigtigt. Dette link er til en artikel om Huffington Post nyhedssite. CNET kan få en del af indtægterne, hvis du køber noget featured på vores hjemmeside. Få navnet og kontaktoplysninger på føreren. Hvis du ønsker at kommentere eller anbefale en hjelm jeg ikke omfatter, kan du bruge min kontakt formular til at komme i kontakt. Hvis du ønsker at overleve og behandle sikkert du bedre pool op den rigtige slid. Motorcykel rettigheder aktivister ønsker at beskytte deres ret til at ride og hævder, at de samme mål, vi håber at opnå med obligatoriske hjelm love kunne ske med motorcykel oplysningskampagner og rytter kurser. I dag er det kun 20 stater har obligatorisk motorcykel hjelm love for alle ryttere.

admin